1. Prowadzenie prac księgowych:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych, ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów,

  • Przygotowywanie planu kont dostosowanego do rozliczeń podatkowych oraz indywidualnych potrzeb informacji zarządczej klienta,

  • Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i natychmiastowe zgłaszanie zauważonych braków lub błędów,

  • Księgowanie dowodów księgowych, w przekrojach informacji zarządczej i zgodnie z obowiązującą, przyjętą strukturą organizacyjną Spółki,

  • Konsultowanie wyniku finansowego i podatkowego z Klientem,

  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdawczości do urzędu statystycznego,

  • Bieżąca kontrola zobowiązań i należności firmy klienta,

  • Sporządzanie sprawozdań finansowych bilansu, rachunku zysków i strat oraz cash-flow,

  • Pomoc przy sporządzaniu dokumentów inwentaryzacyjnych,

  • Przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych,

  • Obsługa w zakresie prowadzonych kontroli podatkowych i skarbowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych,

  • Ewidencja księgowa prowadzona jest z wykorzystaniem systemu finansowo-księgowego Symfonia.

księgowość